Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews
    Prijs
  • 10
    Leveren
Totaal
9.6

e-Boekhouden.nl

Wil jij online boekhouden voor jouw onderneming? Wil je alles wat met boekhouden te maken heeft centraliseren op één platform zodat je een goed overzicht hebt op het speelveld? e-Boekhouden.nl claimt dit te kunnen aanbieden.Op deze pagina lees jij alles over e-Boekhouden.nl en kom je snel te weten of de services van e-Boekhouden.nl geschikt voor jou zijn. Andere mensen kunnen op deze pagina hun ervaring met e-Boekhouden.nl delen. Zo kom jij er snel achter of de services van e-Boekhouden.nl interessant voor jou kunnen zijn. Heb je zelf al gebruik gemaakt van de diensten van e-Boekhouden.nl en wil je graag je ervaring met andere lezers delen? Dan kun je op deze pagina een eerlijke recensie over e-Boekhouden.nl schrijven. Zo kun je andere geïnteresseerde helpen om een weloverwogen beslissing te maken.

Over e-Boekhouden.nl

Wil je eenvoudig boekhouden op één centrale plek? e-Boekhouden.nl zet zich sinds 2002 actief in om ondernemers een intuïtief en gebruiksvriendelijk platform te bieden voor de boekhouding. e-Boekhouden.nl claimt dat boekhoudkennis niet noodzakelijk is om het platform te gebruiken, omdat de 56 medewerkers continu werken aan nieuwe innovatieve functies voor het platform zodat het doorlopend simpeler wordt om te gebruiken.

Producten en diensten van e-Boekhouden.nl

Boekhouden, hoe doe je dat? e-Boekhouden.nl claimt alles aan te bieden wat ondernemers nodig hebben om de boekhouding efficiënt uit te voeren. Zo kunnen gebruikers van het platform gebruik maken van intuïtieve functies omtrent boekhouding, facturering, offertes creëren, urenregistratie, relatiebeheer, voorraadbeheer en ledenadministratie. Hiernaast kunnen klanten van e-Boekhouden.nl ook gebruik maken van functies zoals automatische bankkoppelingen, scan & herken, mail & herken en ze kunnen ook de applicatie downloaden om het werk voort te zetten op de telefoon of tablet. Je bedrijfsadministratie op orde hebben is belangrijk voor de organisatie van je werkzaamheden en e-Boekhouden.nl claimt dat je met hun een betrouwbare partner hebt om dit effectief te doen.

Je kunt e-Boekhouden.nl gratis uitproberen voor 14 dagen. Dit is een vrijblijvende proefperiode waarna jouw account niet automatisch verlengd wordt. Ook bieden ze een geld-terug-garantie aan wanneer je niet tevreden bent over de service.

Complimenten, klachten en tips voor e-Boekhouden.nl

Ben je zelf een klant bij e-Boekhouden.nl of ben je klant geweest en wil je andere lezers vertellen over jouw ervaring? Op deze pagina nodigen we je uit een eerlijke review te schrijven over e-Boekhouden.nl zodat je andere lezers kunt helpen hun keuze te maken. Wat is je mening over hun intuïtieve functies? Hoe is de klantenservice? Laat het ons en andere lezers weten in een review op deze pagina.

Lees hier onafhankelijke beoordelingen, ervaringen, reviews en klachten! Maak kennis met de beste online winkels en dienstverleners uit de indrukken die ze bij mensen hebben.

e-Boekhouden.nl - Alle reviews
  • Glasservice Hoorn
    01-12-2021

E-boekhoudprogramma

We werken eigenlijk al sinds 2014 met het programma van E- Boekhouden, in de jaren daarvoor werkten we met Exact maar dat is privé en eigenlijk voor een kleine zaak zoals de onze veel te duur. E-boekhouden is in dat opzicht zeker weten veel betaalbaarder. Het programma van E-boekhouden werkt perfect en is heel makkelijk in gebruik. De enige beperking die ik zou kunnen vinden is dat ik geen facturen in het Engels kan versturen naar mijn buitenlandse klant. Dit is echter niet heel spannend want ik heb er maar één maar het zou toch een fijne optie zijn. Verder is E-boekhouden echt een aanrader, vooral voor kleine bedrijven!

• Bestellen
      • *
      • *