Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews
    Prijs
  • 10
    Leveren
Totaal
8.6

Escape Tours

Een dagje uit naar een grote stad wordt tegenwoordig al snel een city trip genoemd waar je volgens diverse aanbieders al snel een experience kunt beleven. Klinkt natuurlijk lekker buitenlands en interessant maar wat mag je bijvoorbeeld verwachten van een website die op zijn typisch Nederlands gezegd puzzeltochten in steden organiseert? Escape Tours is zo'n website waar je met een app op zoek gaat naar de uitgang van de stad waar je bent. Wat mag je precies verwachten? Is dit leuk? Zijn andere consumenten er tevreden over? Om meer te weten te komen over aanbieders zoals Escape Tours raden wij je aan de feedback en commentaren van deze mensen op onze website te lezen. In hun reviews geven zij positieve en negatieve reacties op wat zij hebben ervaren.

Over Escape Tours

Via de website van Escape Tours kun je dus interactieve puzzeltochten door diverse binnenlandse steden reserveren. Enkele populaire steden waar gespeeld kan worden zijn Den Haag, Maastricht, Amsterdam en Harderwijk. Nadat je de reservering hebt betaald kun je de app downloaden om het spel te starten. Het betalen doe je eenvoudig en veilig via creditcard of iDEAL. Wil je korting op het bedrag dat je moet betalen? Maak dan gebruik van speciale kortingscodes die Escape Tours regelmatig via sites zoals Social Deal en Eurosparen aanbiedt. Zijn dit betrouwbare manieren om korting bij Escape Tours te krijgen? We verwijzen je door naar de ervaringen die andere consumenten met de kortingscodes van Escape Tours hebben, je vindt ze op onze website.

De producten en diensten van Escape Tour

Het spel dat je via de app van Escape Tour kunt spelen kun je op elk gewenst moment starten. Je kunt al met twee deelnemers deelnemen aan een zoektocht in plaatsen zoals Den Bosch en Breda. Andere steden waar je een Escape Tour kunt spelen zijn onder andere Rotterdam, Deventer en Alkmaar. Zelfs buitenlandse steden zoals Madrid, Parijs en Edinburgh behoren tot de mogelijkheden. Je leert op een interactieve manier het oude centrum van een stad kennen terwijl je raadsels en puzzels oplost. Houdt er wel rekening mee dat het spel twee uur duurt en niet gepauzeerd kan worden, een pauze voor een drankje of een hapje zit er in die twee uur dus niet in als je als maandwinnaar uit de bus wilt komen. Je hoeft overigens niet direct na het betalen het spel te spelen. De inlogcode die je per e-mail ontvangt is tot 1 jaar geldig.