Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews
    Prijs
  • 8
    Leveren
Totaal
9

Storytel

Als je iets bestelt in een online shop wil je natuurlijk wel dat je kwaliteit krijgt. En helemaal als datgene wat je gebruikt of bestelt alleen in virtuele vorm bestaat zoals een luisterboek of e-book. Daarom bieden we je op onze website de reviews van klanten die al gebruik gemaakt hebben van online shops die dit soort producten bieden. Zij beschrijven de voor- en nadelen, de gemakken en ongemakken en de service die zij gekregen hebben. In het geval van virtuele producten gaat het er dan vaak om hoe makkelijk het is om een abonnement of contract op te zeggen en of je krijgt wat er aangeboden wordt. Aan de hand van die ervaringen kun jij voor jezelf opmaken of de website die je interesse heeft gewekt wilt gebruiken of niet.

Over Storytel

Storytel is een online shop waar je net als in een bibliotheek audioboeken en e-books kunt lenen en luisteren. De online shop is beschikbaar in meer dan 20 landen wereldwijd en het Nederlandse hoofdkantoor staat in Amsterdam. Het wereldwijde hoofdkantoor van Storytel bevindt zich overigens in Zweden.

De producten en service van Storytel

Storytel heeft in totaal meer dan 250.000 e-books en luisterboeken in het Nederlands en Engels in haar virtuele bibliotheek in de aanbieding. Er zijn bekende klassiekers, romantische en non-fictie boeken te vinden naast kinderboeken, wetenschappelijke werken, misdaadromans en inspiratieve boeken. In de online shop vind je alle boeken in de diverse categorieën die er te vinden zijn. Om overal waar je bent van de boeken gebruik te maken kun je de app downloaden. Storytel heeft drie verschillende soorten abonnementen waar je gebruik van kunt maken. Het eerste pakket is voor 1 volwassene en 1 kind, het tweede voor twee volwassenen en twee kinderen en het laatste is voor grote gezinnen met 3 volwassenen en drie kinderen. Alle drie de opties bieden je de mogelijkheid onbeperkt boeken te lezen en offline boeken op te slaan. Je betaalt deze abonnementen per maand en dat doe je met je creditcard of iDeal en je kunt zonder problemen op elk moment je contract opzeggen. Bovendien biedt Storytel je de mogelijkheid om het basispakket voor 1 tot 12 maanden cadeau te doen in de vorm van een giftcard. Zo kun je een familielid of vriend die graag boeken verslind een origineel cadeau schenken.

Reviews en tips over Storytel

Maak jij in je vrije tijd of voor je studie gebruik van de online shop van Storytel? Dan heb je daar vast een goede reden voor die je ook vast wel met andere gebruikers wilt delen. Door dat te doen komen anderen te weten waarom jij voor deze online shop hebt gekozen en welke service zij kunnen verwachten. Daarom moedigen wij je aan een review te schrijven die je op onze website kunt publiceren. Beschrijf tot in detail wat tot nu toe jouw ervaring is met de kwaliteit van de dienstverlening van Storytel. Alleen op die manier maken we het met elkaar mogelijk dat andere mensen een goede indruk krijgen van wat deze virtuele bibliotheek van luisterboeken haar klanten te bieden heeft. Jouw beoordeling draagt daar een klein maar belangrijk deel aan bij.

Lees hier onafhankelijke beoordelingen, ervaringen, reviews en klachten! Maak kennis met de beste online winkels en dienstverleners uit de indrukken die ze bij mensen hebben.

Storytel - Alle reviews
  • Rita
    15-12-2021

Storytel

Storytel is eigenlijk heel makkelijk in gebruik en dat vind ik fijn. Zodra je de app hebt geïnstalleerd en bent ingelogd kun je gelijk op zoek naar het boek dat je graag wilt luisteren, dat werkt eigenlijk heel makkelijk. Je vindt sommige luisterboeken meerdere keren terug, dit komt omdat het boek in meerdere talen is ingesproken of door meerdere stemmen. Ik vind het zelf bijvoorbeeld fijner om naar een vrouwenstem te luisteren dan naar een harde mannenstem en ik vind het dan ook onwijs prettig dat ik bij Storytel de mogelijkheid heb om te kiezen! Over het algemeen ben ik dan ook zeer tevreden over Storytel en zou ik het aan iedereen aanraden.

• Bestellen
      • *
      • *